r

Mountain Wanderer

Outdoor webáruház

Insight - A városi ember a természetjárást az egyre inkább feledésbe merülő szabadságérzéssel és egyértelmű értékekkel azonosítja. Egyszerű és önmagáért szerethető, ugyanakkor izgalmas és romantikus. Épp ellentéte a szürke hétköznapoknak.

Célcsoport - Városi életmódhoz szokott 25-35+ éves férfiak és nők, akik szívesen váltanák otthoni szabadidős tevékenységüket kirándulásra, túrázásra. Az ehhez szükséges ruházat, kiegészítők, felszerelés tekintetében igényesek de nem feltétlen tapasztaltak.

Koncepció - Az arculat úgy hasson a jelenben, mint egy utcatábla az őt körülvevő ezernyi vizuális inger közepette. Feltűnőnek és világosnak kell lennie, akár egy turistajelzésnek.

Kulcsszavak - természetesség, egyszerűség, szabadság, minőség